داروخانه آنلاین دکتر لوکس

داروخانه آنلاین دکتر لوکس - پایگاه خرید محصولات غیر دارویی داروخانه
مشخصات بلاگ
داروخانه آنلاین دکتر لوکس

داروخانه آنلاین دکتر لوکس با امکاناتی منحصر به فرد (وابسته به داروخانه شبانه‌روزی وحیدیه با نزدیک 50 سال فعالیت ) ارائه و فروش محصولات غیر داروئی داروخانه مانند: اقلام آرایشی و بهداشتی (شامل انواع کرم‌ها، مرطوب کننده‌ها، شوینده‌ها، مراقبت از پوست و مو، دهان و دندان و … ) مکمل‌ها (شامل مکمل‌های ورزشی، گیاهی، تغذیه، رژیمی، ویتامین‌ها، کودکان و … )، محصولات ارتوپدی، محصولات مادر و کودک، تجهیزات پزشکی خانگی، محصولات دیابتیک.

آخرین نظرات
پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۱۴ ب.ظ

خمیر دندان زغالی بنسر

Bancer Charcoal Toothpaste

داروخانه شبانه روزی روزی وحیدیه


بنسر 

خمیر دندان زغالی

خمیر دندان زغالی بنسر

کشور تولید کننده: ایران

کد پروانه بهداشتی: ۱۰۵۷/ظ/۳۵

ویژگی ها:

سفید و درخشان کننده
جلوگیری از ایجاد جرم
فرموله شده برای بوی بد دهان
برطرف کردن لکه ها و سموم داخل دهان

نحوه استفاده :

هفته ای دو الی سه مرتبه مقدار کافی خمیردندان را روی مسواک بزنید، سپس تمامی سطوح دندان ها را مسواک بزنید.

تفکر کاربرد زغال در خمیردندان ممکن است عجیب بنظر برسد! اما آیا تاکنون از تمیز شدن بین دندانهای خود شگفت زده شده اید؟ خوب ، خمیردندان زغالی بنسر می تواند عمیق تمیز کند! فرمول ضدباکتری این خمیردندان ، باکتری ها را تا بیش از ۹۰% کاهش داده و در حال حاضر این فرمول علمی به عنوان برترین تمیز کننده عمیق شناخته شده است.
شاید استفاده از خمیردندان زغالی که دهان به شدت سیاه می شود در اولین مرتبه موجب نگرانی از ماندن لکه ها در دهان گردد اما پس از شستشو ، در کمال تعجب مشاهده می شود که سیاهی ها کاملاً از بین رفته و دندانها به شدت تمیز و صیقلی می گردند.بعد از چندین بار استفاده دندانها به طرز محسوسی سفیدتر می شوند.خمیردندان زغالی ، به دلیل وجود شارکل ، بوی بد دهان را نیز جذب کرده و دهان را خوشبو می کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی