داروخانه آنلاین دکتر لوکس

داروخانه آنلاین دکتر لوکس - پایگاه خرید محصولات غیر دارویی داروخانه
مشخصات بلاگ
داروخانه آنلاین دکتر لوکس

داروخانه آنلاین دکتر لوکس با امکاناتی منحصر به فرد (وابسته به داروخانه شبانه‌روزی وحیدیه با نزدیک 50 سال فعالیت ) ارائه و فروش محصولات غیر داروئی داروخانه مانند: اقلام آرایشی و بهداشتی (شامل انواع کرم‌ها، مرطوب کننده‌ها، شوینده‌ها، مراقبت از پوست و مو، دهان و دندان و … ) مکمل‌ها (شامل مکمل‌های ورزشی، گیاهی، تغذیه، رژیمی، ویتامین‌ها، کودکان و … )، محصولات ارتوپدی، محصولات مادر و کودک، تجهیزات پزشکی خانگی، محصولات دیابتیک.

آخرین نظرات
سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۵۱ ق.ظ

کرم کاسه ای مای

کرم کاسه ای مای

کرم جوجوبا مای

کرم کاسه ای مای



 

کشور تولید کننده: آلمان

کد پروانه بهداشتی: ۸۵۲۶۳۶۸۱۴۲۸۱۶۴۱۰

جحم: ۱۵۰ml

 


 

ویژگی ها:

  • حفظ رطوبت و خاصیت کشسانی پوست
  • قابل استفاده قبل از آرایش
  • مناسب برای انواع پوست
  • نرم و مرطوب کننده
  • دارای ویتامین E
  • حاوی جوجوبا

 

روش مصرف:

در صورت نیاز روزی چند بار بر روی پوست تمیز استفاده شود.

 


 

توضیحات:

فرقی نمی‌ کند پوست‌ تان خشک، چرب یا ترکیبی از هر دو باشد چون مرطوب کننده‌ ها روند فرسایش پوست را به تعویق می‌ اندازند و از آن در برابر تغییرات ناگهانی آب‌ و هوا محافظت می‌ کنند. مرطوب‌ کننده‌ ها به اشکال مختلف لوسیون مایع، پماد و کرم دیده می‌ شوند که میزان چربی و آب آن‌ ها با هم تفاوت دارد و غلظت‌ آن‌ ها در هر شکل متفاوت است.
مهم‌ ترین نکته در انتخاب یک مرطوب‌ کننده، توجه به نوع پوست است که می‌ تواند خشک، چرب، معمولی و مختلط باشد. برای اینکه نوع پوست‌ تان را بشناسید کافی است پس از حمام کردن، روی پوست تمیز خود دست بکشید و متوجه میزان چربی روی آن شوید. برای پوست‌ های خشک باید از مرطوب کننده‌ های حاوی چربی استفاده کرد. در مورد پوست‌ های چرب نیازی به استفاده از مرطوب‌ کننده نیست، مگر در برخورد با آب‌ و هوای گرم یا سرد. در مورد پوست نرمال باید از مرطوب‌ کننده‌ ای که میزان چربی کمتری داشته باشد، استفاده کرد. پزشکان متخصص پوست برای داشتن پوستی مرطوب و نرم بهترین زمان استفاده از کرم‌ های مرطوب‌کننده را سه دقیقه بعد از حمام می‌ دانند. کرم کاسه ای دست و صورت جوجوبا مای، مناسب برای انواع پوست که به حفظ رطوبت و خاصیت کشسانی پوست کمک می کند؛ قبل از آرایش هم میتواند مورد استفاده قرار گیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی